BIO-GRAPE SEED

TINGKATKAN KESIHATAN ANDA SECARA SEMULAJADI

Ayah mertua saya ni makan memang tak de pantang. Kadang-kadang sehari tu sampai 3x bancuh kopi. Makan nasi memang berpinggan-pinggan. Ni semua memang musuh utama kencing manis la kannn… Hari tu bila sedar kaki dia dari sehari ke sehari makin bertukar kaler jadi hitam, plus ujian diabetis tak pernah bawa 10. Doktor pun dah suruh inject insulin setiap hari, batulah menggelabah nak cari alternatif lain. Saya pun cadangkan BIO-GRAPE SEED. Sekarang BIO-GRAPE SEED yang ayah mertua ambil belum habis sebotol. Tapi report kesihatan ayah mertua memang mengejutkan. Dalam 4x ujian darah dibuat dalam sehari, cuma sekali je yang lebih 10. Itu pun sebab lunch dia makan nasi berpinggan-pinggan macam biasa. Alhamdulillah…

Awak… Awak… Awak… yang mak ayah ada diabetis, darah tinggi, kolesterol boleh hadiahkan mereka BIO-GRAPE SEED ni. 

berita-diabetes-4
MENAKUTKAN BUKAN??? Malaysia merupakan negara ke-10 tertinggi di dunia merekodkan jumlah penghidap kencing manis mengikut pertubuhan kesihatan sedunia

Adakah Anda Menghadapi Gejala Awal Seperti Berikut ?

bm-grape-seed-eflyer2

Jika anda mempunyai lebih dari satu gejala, ini bermakna…

bm-grape-seed-eflyer3

Apa Itu Radikal Bebas?

8

Anda tak sanggup biarkan. Anda takkan biarkan ia melarat!

Jika ini dibiarkan, penyakit-penyakit lain pula bakal menimpa. Antaranya ialah

bm-grape-seed-eflyer5


JOM UBATI MASALAH ANDA DIAM-DIAM DENGAN PRODUK HEBAT INI

arrow-down-animated

bio


ANTIOKSIDAN PERLU DIAMALKAN SEPANJANG HIDUP!

Bekalan Kesihatan Yang Bermanfaat Untuk Mencegah Pelbagai Penyakit

bm-grape-seed-eflyer11


APA ITU BIO-GRAPE SEED ?

bm-grape-seed-eflyer9

bm-grape-seed-eflyer8

Biji Anggur Yang Kecil Dengan Manfaat Besar
Badan kita menghasilkan banyak radikal bebas yang disebabkan oleh pelbagai faktor setiap hari. Kita mempunyai antbiotik dan vitamin tetapi kenapa masih banyak penyakit-penyakit yang sukar diubati? Pada masa lalu, manusia sering dijangkiti oleh penyakit-penyakit seperti keradangan dan jangkitan kuman dan vitamin srta antibiotik telah menjadi fokus utama kebanyakan kajian perubatan. Walau bagaimanapun, manusia mendapati, kajian ke atas antibiotik dan vitamin ini sudah mencapai hadnya, penyakit-penyakit moden seperti penyakit kardiovaskular, masalah penuaan, kanser dan sebagainya mula muncul. Jadi, kesihatan manusia telah memasuki era pronthocyanidins (OPCs). Kelahiran OPCs menyelesaikan masalah dimana antibiotik dan vitamin tidak dapat selesaikan. OPCs adalah pembasmi radikal bebas yang paling selamat dan efektif didapati dalam komuniti kesihatan pada hari ini dan mampu untuk mengubati dan mencegah lebih 80 jenis penyakit. OPCs adalah bersifat larut air dan lemak, ia mampu menembusi penghalang darah otak untuk melindungi otak, mata, saraf dan meningkatkan imuniti badan. Hari ini, nutrisi dan biologi antarabangsa telah mencapai satu kesimpulan, jika abad ke-20 adalah era vitamin, maka abad ke-21 pula adalah era OPCs!


Faedah Antioksidan OPCs (Oligomeric Proanthocyanidins)

bm-grape-seed-eflyer6

bm-grape-seed-eflyer14

Kebolehan Antioksidan OPCs 

  • 10x lebih efektif daripada Karoten
  • 20x lebih efektif daripada Vitamin C
  • 50x lebih efektif daripada Vitamin E

Siapa Yang Memerlukan BIO-GRAPE SEED?

9

10 MANFAAT BIO-GRAPE SEED

  • Mencegah penyakit kardiovaskular
  • Mengawal tekanan darah
  • Mengurangkan kadar gula dalam darah
  • Anti penuaan
  • Anti-radiasi, mengelak kanser
  • Meningkatkan kecantikan
  • Melindungi mata
  • Mencegah penyakit alzheimer
  • Melindungi sistem pencernaan
  • Mengelakkan alahan kulit

bm-grape-seed-eflyer10


Transformasi Yang Bakal Anda Alami

arrow-down-animated 

“Alhamdulillah, sejak akak makan bio-grape seed ni kebas-kebas & sengal-sengal kaki kak dah  makin kurang. Selalunya bangun pagi sakit kat kaki tu mencucuk je rasa.”

“Alhamdulillah dengan perubahan yang baik. Luka-luka di kaki mak saya semakin elok. Paras gula juga makin stabil sejak amalkan bio-grape seed ni.”

Dah jarang pakai insulin. Saya cek gula tak sampai 9. Paling tinggi pun 8.”


Memang TERBUKTI!

Mereka di bawah ini juga dahulunya seperti anda

Sehinggalah..

Mereka menemui dan mencuba sendiri BIO-GRAPE SEED ini

7

2

3

4

5

5

6

hadis-penyakit


KENAPA MEMILIH BIO-GRAPE SEED ?

1. 95% Proanthocyanidins (OPCs)
Konsentrasi bahan-bahan aktif selari dengan keperluan klinikal dan mengandungi kapasiti antioksifan yang tinggi.

2. Penyerapan Dua Kali Ganda
Ia menyerap lebih cepat dan menembusi ke dalam membran sel. Oleh itu ia menyediakan perlindungan di dalam dan luar sel.

3. Kelebihan Perlindungan Tiga Kali Ganda
Bahan-bahan semulajadi yang mampu menembusi ke dalam penghalang darah otak, dengn itu ia melindungi fungsi otak, saraf dan tisu mata.

4. Sumber Bahan Yang Premium
Biji anggur yang diimport dari Perancis, dipetik dan setiap anggur dipilih dengan teliti untuk memastikan ianya segar, berisi dan berkilat.

5. Teknologi Canggih
Pengekstrakan yang superkritikal dalam persekitaran yang sederhana, secara efektif menghalang pengoksidan OPCs dan mengekalkan fungsi antioksidan. Teknologi ini mengekalkan kesegaran dan kestabilan OPCs di dalam bentuk tablet yang sangat mudah dan senang untuk dimakan.  


KESAN AJAIB BIO-GRAPE SEED 

  • PAHLAWAN JANTUNG : mencegah saluran darah daripada mengeras dan tersumat

 OPCs mempunyai kesan yang baik untuk mengekalkan  fungsi kardiovaskular (saluran darah dan jantung). Ia boleh membantu mengendurkan saluran darah dan membenarkan darah mengalir dengan bebas di dalam badan kerana saluran darah yang sihat membolehkan oksigen dan darah mengalir dengan bebas di dalam badan. 

  • PERTAHANAN TEKANAN DARAH : mengawal saluran darah yang sempit, pengembangan dan menstabilkan tekanan darah

OPCs boleh mengurangkan kolesterol dan tahap lemak trigliserida yang merupakan komponen utama arteriosclerosis di dalam dinding saluran darah. OPCs membantu menyingkirkan plag yang keras dan meningkatkan keanjalan saluran darah, dengan itu mengurangkan tekanan darah.

  • PELINDUNG GULA DALAM DARAH : meningkatkan pertahanan isulin dan mengurangkan gula dalam darah

OPCs mampu menghalang penyerapan lemak dan glukosa dalam saluran gastrousus selepas makan dan meningkatkan sensitiviti insulin untuk menambah baik kawalan gula dalam darah dan tahap lipid darah.

  • PAKAR KECANTIKAN : perlindungan sinaran UV

Sinaran UV bukan sahaja merangsang kulit untuk menghasilkan radikal bebas yang banyak, tetapi juga mengurangkan jumlah vitamin C di dalam kulit. OPCs mempunyai reputasi “komestik oral” di mana ia boleh membantu melindungi kologen kulit, meningkatkan keanjalan kulit, memutihkan dan menyingkirkan bintik-bintik muka dan melembapkan kulit.

  • SAHABAT OTAK YANG SIHAT : menambah baik memori dan mengurangkan risiko strok

OPCs mampu untuk melepasi penghalang darah otak dan berfungsi secara langsung kepada mitokondria di dalam sel otak untuk melindungi saluran darah dan otak daripada kerosakan radikal bebas. Dengan membaiki dan menyuburkan sel saraf tunjang, OPCs boleh membantu meningkatkan memori, anti-penuaan, mengurangkan risiko strok dan mampu membaik pulih fungsi otak selepas strok.


BIO-GRAPE SEED telah menjalani ujian makmal dan terbukti selamat untuk diamalkan

arrow-down-animated

eng grape seed certificate 2007-01


TELAH MENDAPAT 3 PENGANUGERAHAN (BEST BRAND AWARD)

arrow-down-animated

  1. BEST BRAND IN HEALTHCARE PRODUCT OF THE YEAR AWARD
  2. ASIA PACIFIC SUPER HEALTH BRAND 2018 & 2019 AWARD
  3. BRANDLAUREATE PROMINENT BUSINESS BESTBRANDS AWARDS 2018 FOR BEST BRANDS IN HEALTHCARE – SUPPLEMENTS

 

IMG_9752
BEST BRAND IN HEALTHCARE PRODUCT OF THE YEAR AWARD

 

_DSC8912
ASIA PACIFIC SUPER HEALTH BRAND 2018 & 2019 AWARD

 

42647548_528126944305040_6874527475771113472_n
BRANDLAUREATE PROMINENT BUSINESS BESTBRANDS AWARDS 2018


bm-grape-seed-eflyer13

NO KKM : MAL19987061T


SOAL JAWAB TENTANG BIO-GRAPE SEED

1) Bio-Grape Seed ni apa?
Jawapan : Bio-Grape Seed ialah tablet dari ekstrak biji anggur terbaik yang SEMPURNA bagi pencegahan penyakit kronik, anti-penuaan, anti-radiasi, penigkatan kecantikan serta menjadikan badan dapat mengawal gula seterusnya menghindar penyakit seperti kencing manis, darah tinggi dan sakit jantung.

2) Macam mana ia bertindak?
Jawapan : Estrak Biji Anggur antara bahan semulajadi yang ada di dalam Bio-Grape Seed. Ia sangat baik untuk membantu melancarkan peredaran darah, tekanan darah dan sebagai antioksidan. Ia juga baik untuk membantu merendahkan kandungan kolestrol dalam badan. Untuk kesan awal, pengguna akan merasakan perubahan seperti badan akan rasa lebih bertenaga dari biasa. Pengguna yang mempunyai bacaan gula dalam darah yang tinggi akan kembali mendapat bacaan gula yang normal.

3) Bagaiman cara makan Bio-Grape Seed?
Jawapan : Bio-Grape Seed dalam bentuk tablet. Untuk kesan maksimum ambil 1-2 biji 3 kali sehari.

4) Ada kesan sampingan tak?
Jawapan : Bio-Grape Seed adalah 100% daripada ekstrak biji anggur, ianya telah menjalani ujian klinikal dan terbukti selamat untuk diamalkan.

5) Bio-Grape Seed ni lulus KKM tak? 
Jawapan : Bio-Grape Seed telah diiktiraf oleh
Kementerian Kesihatan Malaysia : MAL19987061T

6) Siapa yang tak boleh makan Bio-Grape Seed?
Jawapan : Perempuan mengandung, ada kanser, fybroid, thyroid, masalah buah pinggang dan uzur DILARANG UNTUK AMBIL produk ini.

7) Ada pantang tak?
Jawapan :
 Banyakkan minum air masak sekurang 2-3 liter air.
 Elakkan minuman berkafein. Kafein akan menghapuskan khasiat yang terdapat dalam Bio-Grape Seed ini.
 Jarakkan masa makan ubat doktor sekurang-kurangnya 3 jam
 Kawal makan dan makan makanan yang bergula dan berminyak.

8) Sebotol ada berapa biji? Tahan berapa lama?
Jawapan : 90 biji tablet
 Pertama, untuk penjimatan (tahan untuk 30 hari) makan 1 biji 3 kali sehari 
 Kedua, untuk kesan lebih baik (tahan 15 hari) makan 2 biji 3 kali sehari 

9) Berapa lama baru boleh nampak kesan?
Jawapan : Paling pantas boleh nampak kesan seawal 24 jam.

10 ) Nak dapat bacaan normal semula berapa lama perlu makan?
Jawapan : Bergantung pada tahap kesihatan individu dan diet yg diamalkan. Jika ambil 2 biji 3 kali sehari boleh nampak kesannya.

12) Kalau dah baik/sihat kena terus makan lagi ke?
Jawapan : Tak perlu.

13) Dalam sebulan kencing manis/sakit jantung/darah tinggi boleh hilang?
Jawapan : Bergantung pada individu, Bio-Grape Seed adalah makanana tambahan untuk membantu proses memulihkan kesihatan. Jika ia bersesuaian dengan pengguna, boleh dapat kesan yang baik.

14) Kalau saya ada ambil ubat/supplement lain boleh consume ke?
Jawapan : Boleh. Cuma selangkan 3 jam untuk dapatkan kesan yang baik dari kedua-dua ubat/supplement.

15) Kalau kaki luka disebabkan kencing manis boleh baik?
Jawapan : Bio-Grape Seed dapat bantu cepatkan luka untuk kering.

16) Berapa lama nak makan Bio-Grape Seed ni?
Jawapan : Penggunaan yang digalakkan selama 3 bulan iaitu 3 botol (2 biji 3 kali sehari)

17) Berapa bulan kena amalkan? Kalau stop jadi apa?
Jawapan : Sebaiknya 3 bulan . Kalau dah berpuas hati dengan tahap kesihatan, boleh stop dan cuma amalkan cara pemakanan dan cara hidup yang sihat.

18) Produk mana ni?
Jawapan : Produk keluaran tempatan dari Syarikat Wellous Sdn. Bhd. yang dikilangkan di kilang berstatus GMP di Shah Alam, Selangor dan telah mendapat kelulusan dari KKM.

19) Perlu minum air banyak ke?
Jawapan : Ya. Seeloknya ambil 3 liter air sehari. Apa-apa supplement pun memang perlu minum air yang banyak.

20) Berapa harga sebotol ni?
Jawapan : Dapatkan harga promosi, sila PM kami.

Capture


Tempah Sekarang Dengan Jaminan 100% Wang Dikembalikan Dalam Tempoh 90 Hari

  • Jika anda tidak berpuas hati atau suplement ini tidak memberikan kesan yang anda inginkan dalam masa 90 hari selepas anda membuat pembelian, kami akan memulangkan 100% wang anda – Hanya sah untuk pembelian 3 botol sahaja.
  • Jadi, tiada sebarang risiko untuk anda membuat tempahan suplement ini segera. Semua risiko berada di sebelah pihak kami untuk melihat anda kembali ‘sihat’

MASIH KURANG YAKIN ?

Sekiranya anda menghadapi kesan sampingan yang kronik selepas menggunakan Bio-Grape Seed ni, anda boleh claim insurans dengan kami.

arrow-down-animated

3millionscoverage


Penghantaran Melaui POS & COD Seluruh Malaysia


Saya mahu sihat seperti mereka juga
Bagaimana saya nak dapatkan

BIO-GRAPE SEED

grape-seed-bottle2


 

Klik butang di bawah untuk tebus harga diskaun

click-here-logo-button-gif-images-2-1

 

TAWARAN ISTIMEWA HARI NI 

10.10

BELI 3 BOTOL PERCUMA HADIAH MISTERI BERNILAI RM70

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s